- Avatar %
- Avatar: The Last Airbender
- Avengers
- Batman
- DC Universe %
- Desene Animate / Filme/ Jocuri %
- Dragon Ball
- Five Nights at Freddy's (FNAF)
- GI Joe
- Godzilla Nou
- Indiana Jones
- Jurassic World
- Lilo & Stitch Nou
- Manga Anime Nou
- Marvel Legends
- Marvel Select %
- Masinute de colectie
- Masters of the Universe Nou
- Minecraft Nou
- Naruto
- Peppa Pig
- Pokemon
- Popeye Nou
- Power Rangers
- Ratuste-fantezie LILALU
- Roblox
- Sonic The Hedgehog
- SpongeBob Nou
- Star Wars
- Super Mario
- Testoasele Ninja (TMNT)
- Transformers
Intrebari frecvente
Intrebari generale
- Cine este 101jucarii.ro?
- Care este disponibilitatea produselor oferite de 101jucarii.ro?
- Pot face sugestii pentru completarea gamei de produse?
- Cum caut o jucarie pe 101jucarii.ro?
- De ce sa imi fac un cont pe 101.jucarii.ro?
- 101jucarii.ro are oferte speciale?
Despre comanda, plata si livrare
- Exista o limita minima a comenzii?
- Cum comanda o persoana fizica? Dar una juridica?
- Cum cumpar?
- Care sunt modalitatile de plata acceptate pe 101jucarii.ro?
- Care sunt metodele de livrare?
- Care sunt tarifele de livrare?
- Pot returna un produs?
- Am o problema legata de comanda trimisa. Ce fac?
- Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
- 1. Cine este 101jucarii.ro?
- 101jucarii.ro este un magazin online in care veti putea gasi o oferta de jucarii, care se doreste a fi cat mai completa, majoritatea avand ca tema personajele preferate ale copiilor dumneavoastra. 101jucarii.ro este proprietatea firmei Ralmida Com SRL, CIF RO23720230, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J15/ 511/ 14.04.2008.
- 2. Sunt toate produsele oferite de 101jucarii.ro in stoc?
-
Telul nostru este sa avem toate produsele prezentate pe site in stoc, la noi sau la furnizorii nostri din tara, gata sa fie trimise catre dumneavoastra atunci cand le comandati.
Exista totusi si posibilitatea ca unele produse sa fie indiponibile temporar. In acest caz, puteti alege optiunea de a fi anuntati in momentul
in care ele sunt din nou aprovizionate.
Produsele cu eticheta 'La Comanda' se afla in stoc la furnizorii nostri din afara tarii si pot fi aduse in 14-16 zile de la data plasarii comenzii pe site. Comanda va fi confirmata numai dupa verificarea stocului la furnizor.
Produsele cu eticheta 'In Curand' urmeaza a fi aprovizionate de noi. Data aparitiei nu este fixa si poate suferi modificari. Data mentionata este data primei aparitii pe site-ul nostru. - 3. Pot face sugestii pentru completarea gamei de produse?
- Vom studia cu atentie orice sugestie venita din partea dumneavoastra pentru adaugarea de produse noi. In momentul in care acestea vor fi in stoc, va vom anunta prin e-mail.
- 4. Cum caut un produs pe 101jucarii.ro?
- Meniul nostru este cat se poate de simplu, fara ramificatii care sa va conduca la cautari nesfarsite. Site-ul este cladit in jurul personajelor, iar pentru fiecare dintre ele va prezentam produsele aferente. Este suficient sa introduceti unul sau mai multe cuvinte cheie avand minim 3 caractere in casuta 'Cauta...' (dreapta, sus), rezultatele fiind afisate dupa relevanta.
- 5. De ce sa imi fac un cont pe 101.jucarii.ro?
- Nu mai completati datele de livrare si facturare cand dati o noua comanda. Incepand cu cea de a 10-a comanda se aplica un discount de 10%. Acelasi discount se aplica si pentru orice comanda mai mare de 800 lei. Discount-urile nu se cumuleaza. Se aplica intotdeauna discount-ul cel mai mare. Discount-ul se aplica numai produselor care nu fac obiectul altor promotii si nu se aplica produselor marca Hasbro si Mattel si nici celor care sunt in stoc la alti furnizori sau sunt aduse la comanda..
- 6. 101jucarii.ro are reduceri?
- Putem avea periodic oferte speciale, acestea fiind prezentate pe site, in sectiunea Reduceri. Clientii deja existenti vor fi informati si prin e-mail despre fiecare astfel de campanie.
- 7. Exista o limita minima a comenzii?
- 101jucarii.ro onoreaza toate comenzile, in limita stocului, fara a impune alte limite legate de valoarea comenzii sau de numarul de obiecte comandate.
- 8. Cum cumpar?
-
In momentul in care gasiti un produs pe care doriti sa il cumparati, dupa ce completati cantitatea dorita, apasati Adauga in cos.
Dupa ce ati adaugat toate produsele pe care doriti sa le cumparati apasati butonul Mergi la casa. Daca sunteti un client nou veti fi solicitati sa va creati un cont,
iar daca sunteti un client care are deja cont pe 101jucarii.ro, va trebui sa va introduceti numele de utilizator si parola.
De aici inainte veti intra intr-un proces alcatuit din trei pasi simpli, la sfarsitul carora comanda dumneavoastra este inregistrata:
(1) Introduceti datele de livrare/ facturare, (2) Plasare Comanda - aici veti avea o sintetizare a comenzii dumnevoastra
(produse, cantitati, modalitate de transport si de plata), (3) Finalizare comanda.
Dupa trimiterea comenzii veti fi contactat de unul dintre colegii nostri pentru a confirma detaliile de livrare.
Exista si o varianta rapida prin care va puteti trimite indicatiile de comanda, si anume Comanda Rapida. Comanda rapida este pentru cei care doresc sa comande fara a-si face cont pe 101jucarii.ro. Comanda va fi confirmata numai dupa ce veti fi contactati de unul dintre reprezentantii nostri de vanzari.
Sunt acceptate numai comenzile plasate de persoane peste 18 ani.
- 9. Cum comanda o persoana fizica? Dar una juridica?
- Procesul de comandare este identic, numai ca in cazul persoanei juridice trebuie mentionate adresa si datele de identificare ale firmei pentru a fi emisa factura fiscala.
- 10. Care sunt modalitatile de plata acceptate pe 101jucarii.ro?
- Plata se poate efectua numerar, la livrarea produselor, prin ordin de plata in contul nostru RO 67INGB 0000 9999 0508 1050 deschis la ING Bank Targoviste sau online, cu cardul, prin PlatiOnline, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate pentru plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). In cazul coletelor livrate prin intermediul serviciului de curierat rapid, plata se face la curier in momentul primirii coletului. Costurile de ramburs sunt suportate de 101jucarii.ro Daca ati ales metoda de plata prin transfer bancar, procesarea comenzii se va face doar dupa confirmarea efectuarii platii.
- 11. Care sunt metodele de livrare?
-
Livrarea produselor se face numai pe teritoriul Romaniei, cu ajutorul serviciilor de curierat rapid.
In cazul in care livrarea se face prin curierat rapid, coletul va fi livrat la adresa indicata de dvs. in formularul de comanda.
In cazul in care constatati ca pachetul dumneavoastra a sosit avariat sau desigilat va rugam sa-l refuzati, cu mentionarea motivului refuzului pe borderoul de livrare si sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.
- 12. Care sunt tarifele de livrare?
- Costul livrarii prin curieri este de 10, 15 sau 20 lei, in functie de firma de transport selectata.
- 13. Pot returna un produs?
-
In cazul in care produsul comandat nu va multumeste, il puteti returna in ambalajul original, cu toate accesoriile incluse, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, conform Legii Contractelor la Distanta.
Va rugam sa ne anuntati in scris, la adresa contact@101jucarii.ro, despre intentia dumneavoastra de returnare a produsului. Returnarea produselor se face pe cheltuiala dumneavoastra, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
Coletul care contine produsul returnat trebuie sa fie sigilat si sa il protejeze pe acesta pe toata durata transportului.
Contravaloarea comenzii va fi inapoiata in cel mult 30 zile de la data la care ne-ati anuntat despre intentia dumneavoastra de a ne returna produsul. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.
In cazul in care au fost expediate produse defecte sau diferite fata de ceea ce ati comandat puteti solicita schimbarea sau returnarea acestora. In acest caz cheltuielile de transport vor fi suportate de catre noi.
Sumele se vor returna pe cardul cu care s-a efectuat plata sau in contul bancar indicat de client.
Returul produselor se poate efectua si folosind serviciul Easybox, accesand urmatorul link: https://return.sameday.ro/101jucarii
- 14. Am o problema legata de comanda trimisa. Ce fac?
- Daca aveti o problema legata de comanda dumneavoastra, problema care nu a putut fi rezolvata de persoana cu care ati discutat, va rugam sa trimiteti un email in care sa descrieti natura problemei pe adresa contact@101jucarii.ro. Veti fi contactat in cel mai scurt timp in incercarea de rezolvare a acestei probleme.
- 15. Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
- Va rugam sa ne sunati la numarul de talefon 0787 74 30 91 sau sa ne scrieti pe adresa contact@101jucarii.ro.